Նախագծի հիմնական թեման-Հավաքել տեղեկություններ Մ Խորենացու
և«Հայոց պատմությունը» գրելու շարժառիթի մասին:
Նախագծի էֆեկտիվությունը-հավաքելով տեղեկություններ աշակերտները
կիմանան մեր ժողովրդի պատմության և հարևան ազգերի պատմիչների պատմագրության մեջ կատարած դերի և նշանակության
մասին:
Նախագծի նպատակը-Աշակերտները խորացնեն իրենց գիտելիքները: Պատմական
ակունքներին անդրադառնալով հասկանան գրավոր աղբյուրների դերը և նշանակությունը:
Մասնակիցների հասակը-8-րդ դասարան
Նախագծի տևողությունը-2 դասաժամ
Սպասվող արդյունքը-Աշակերտները
հասկանան
1.Խորենացու «Հայոց պատմությունը»
2.Ինչ դեր է կատարել և կատարում մեր կյանքում
3.Այսօր ինչքանով է մեզ անհրաժեշտ իմանալ մեր ժողովրդի անցած
ճանապարհը
4.կապ հաստատել կարողանան Խորենացու ապրած ժամանակների ևմեր օրերի
միջև:
5.Ինչու Խորենացին գրեց «Հայոց պատմությունը»:
Ռեսուրսներ-Համակարգիչ, համացանց, գիրք, թուղթ, գրիչ:
Նախագծի ընթացքը –Աշակերտները շնորհանդես ներկայացնեն հետևյալ
թեմաներով,
1 Պատմության իմացության դերը հասարակական կյանքում
2 Ներկայացնեն այն աղբյուրները,որտեղից օգտվել է Խորենացին
3.Ով է հայ ժողովրդի
համար:
4.Խոսեն հարևան ազգերի պատմիչների և նրանց աշխատությունների մասին:
5.Լրացուցիչ նյութեր ներկայացնեն այն ժամանակաշրջանի մասին, երբ
ապրել է Խորենացին:
Իրենց ձևավորած հայացքներե ներկայացնեն ժամանակաշրջանի մասին:
Միջառարկայական կապը-Հայ գրականություն, պատմություն
Նախագծի հեղինակ-Ռուսուդան Թևանյան
Հեղինակի էլ-փոստը-rusudantrvanian@gmail.com
No comments:
Post a Comment